Sunday, January 05, 2014

rindu_

mungkin aku hanya perlu melupakan segala tentang kamu.
atau mungkin aku tidak perlu memikirkan kamu.
tetapi di saat aku menjauhi kamu, kenapa kamu sering hadir dalam mimpi-mimpiku?

mungkin aku hanya perlu diam saat orang bertanyakan tentang kamu
kerana semakin bercerita semakin buruk kamu di mata mereka
mungkin aku sebenarnya yang buruk

aku tahu keputusan kamu itu betul
aku tahu
aku tahu aku yang menjauhi
aku tahu..

dan Tuhan saja tahu yang aku rindukan kamu
mungkin juga hanya Tuhan juga tahu yang kamu rindukan aku

rindukah kamu pada aku?

aku cuma kasihkan kamu
kamu sahabat ku
aku cuma mahu bersahabat denganmu
mungkin salah caraku..

sekali lagi aku rindukan kamu

aku rindu saat bercerita cerita dengan mu
saat berkongsi masalah dengan mu
saat boleh bermanja dengan kamu

kamu sahabatku
cuma aku yang merosakkan tali persahabatan itu
ya, salahkan aku.

dan aku tidak tahu,
mungkin keadaan ini akan berkekalan sampai bila-bila
atau mungkin satu hari nanti kita boleh baiki semua?

tidak. aku tidak tahu..

andai saja kamu bisa membaca hati ku ini
andai saja bisa aku putar waktu
baiki kesalahan masa lalu

allah.. aku rindu :'(

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...