Saturday, July 20, 2013

rasional plis.

baik. this is the first time aku rasa nak share post blog yang entah pape kat fesbuk.
yes, aku menaip sekarang dengan nafsu amarah, dengan emosi dan mungkin akan jadi kurang ajar.
sebab ape? aku tak sebaik kau. kau kan suci, kau kan bagus. baik.

kau kate niat kau baik. tapi kau sendiri dalam masa yang sama kau dah tegur salah kau. kau kata : baik mane niat ko pun kalu iman rosak, a'mal pun rosak. a'mal dengan nafsu, fikir guna nafsu, ckp guna nafsu, smua a'mal guna nafsu dan kita xsedar kerana tertipu dengan niat baik kita . nah, sekarang aku nak bagitau kau, sekarang ni niat kau tu baik dan adakah dgn NIAT BAIK kau tu kau tak tertipu dgn niat kau?

dengan ape yang kau buat?

cukupcukup melambangkan niat sebenar kau. ye, aku tak tau ape niat sebenar kau, macam kau cakap la kan. tapi aku tak bodoh la weyh nak paham. yang aku heran mana kau dapat? setahu aku, kau tak fren pon dgn aku kat fesbuk. gambar aku selain dp mana org boleh tgk melainkan fren, dan tak semua gambar yang available kalau fren biasa. kamon la weyh.

terima kasih sudi tegur, tapi berapa kali aku nak cakap CARA KAU TU SALAH!
sejak bila biat menghalalkan cara?
tak boleh ke kau bagitau je dgn cara baik bukan dgn cara terkutuk?
mmg betul la kau ni bod*h.

yes. sekarang ni aku sedang menjatuhkan maruah aku. aku maki hamun kau. aku mengotorkan blog aku dgn kata-kata kesat maki kau. tapi better la kot daripada aku pura-pura puas hati. kenapa aku tak berdepan? sbb aku takut penampar aku ni singgah kat muka kau. mahram kan? tak boleh sentuh kan? so, i'm afraid tangan aku ni sentuh muka suci kau. kena sepak ke kena terajang ke kena baling meja ke tak tau lah. so, now aku respon ikut sini lah. aku rasa kau akan baca, sbb kalau kau boleh cari gambar aku kenapa tidak kau boleh baca blogpost aku.

cuba check balik niat kau, kau nak tegur aku ke nak nak balas dendam kat aku sbb tegur kau depan-depan hari tu?

niat aku sekarang? mmg aku nak maki kau. sbb cakap baik-baik bukan kau nak dgr pon.

aku doakan tuhan bagi petunjuk kat kau.

#lepas ni kau nak kutuk entry blog aku pon kutuklah. dipersilakan dgn hormatnya.

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...