Sunday, July 14, 2013

dan terkilan

okay. seriusly hari ni sangat terkilan.
atas dasar  beberapa perkara. gila. mmg gila. aku punye kerja bersengkang mata buat bnda tu kau boleh kata aku tergedik-gedik saje. aduhai sedap mulut nya mengata. dia tak tau kite ni dah byk mana nak sampai ke tahap ni. peh. boleh dia kuar statement tergedik-gedik goyang kaki saje. aku yang takpaham ke kau yang tak reti bahase? tolong faham konsep sebenar siket boleh tak? maigod. sabo je bulan puasa ni.
aku punye panjang lebar explain end up kau kate ape? kau tak faham. bebal sangat ke?
ke kau tak paham bahasa melayu sebenarnya?

hoi, nasib baik jugak laa ego aku ni tggi. nasib baik Tuhan kata aku pergi sorang je tadi. kalau tidak mahu bersorak sorai la kau kalau aku bawak member then dia menanges kat depan kau. kamon laa dear kau, everybody have their own rights to be respect! hah. ke kau tak faham jugak yang ni? *sarcastic smile*

and satu bnda lagi yang buat aku terkilan dan tersentap hati. yang ini serius aku sedih. when someone says : jaga *** (satu nama kelab/persatuan yang dirahsiakan) as your life walau keadaan mcm mane sekalipun.
i want to but i dont know how to do it. everybody seems to forget about it. so who am i to clean all the mess made before? all alone? impossible.
bnda ni kena kerjasama semua. and honestly i'm dissapointed when we cant fix it. tau masa masih ada. and i promise you i'll try my best. the very best of me. and hopefully you are there, everyone are there. giving the full commitment. if these could happen, then it would be easier..

and hah.. nothing much to say then.

hanya bermohon, moga ALLAH redhakan hati aku atas semua yang berlaku. mohon terus di beri kekuatan. mohon teman-teman masih ada utk bagi moral support. thats all.

everything need to be re-set. everything need to be re-check. i'm trying. wish me luck
#bismillahi awwaluhu wa ausotuhu..

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...