Tuesday, June 11, 2013

monlog sorang jelaaaa

harapan aku, entah kesampaian entah tidak.
aku harap sangat dapat berkongsi pandangan dengan kau
berkomunikasi secara dua hala
adil
sayangnya, selama ni komunikasi memang berlaku secara dua hala,
tapi biasanya semua melibatkan aku sahaja.
kau tak pernah bercerita tentang kau
atau mungkin pendapat aku buat masa ini tidak relevan di mata kau
*senyum*
tapi,
kata kawan.. walaupun kau tak pernah kata, tapi aku assume bila kau sudi mendengar dan memberi maklumbalas aku kira sebagai kawan berkongsi masalah la kan..

aku cuma harap,
kau akan berkongsi masalah dengan aku
kau sudi berkongsi pendapat dan pandangan dengan aku, dengan lebih telus
biasanya dengan aku kau tapis-tapis je
kan

but then its good for beginning
cuma kau kena sedar,
masa kita tak lama
sampai bila nak kekal di takuk beginning?
kau dah nak habes belajar
aku pon dah nak habes belajar
kalau kau terus sia-siakan masa,
its gonna be nothing
sbb ape?
pengalaman aku, bila kawan dengan kawan dah tak duduk sekali ni everything might be happen
sayang
kadang-kadang terus lost contact,
nothing
zero.

aku cuma harap persahabatan kita kekal sampai bila-bila
aku cuma harap, kau terus ada di situ
sebab kau je kawan aku yang pernah menegur aku
tegur salah aku
direct kepada aku
aku appreciate
kau je yang pernah nampak salah aku
dan tegur dengan cara baik, pastu still kawan dengan aku

tapi xtaulah kalau aku tak perasan ke kalau kau sbnrnya menyampah dengan aku ke macam mana kan..

tu aku takleh paksa la
ape orang nak sangka dan fikir pasal aku,
cuma aku betul-betul harap, we gonna spend some time together,
sebelum kau habis, sebelum aku habis, sebelum kita xtau bila dan atas dasar apa lagi boleh jumpa
aku harap sangat kita boleh buat satu sharing moment,
aku nak dengar pendapat kau,
tentang banyak perkara
banyak
tapi untuk setakat ni xpernah sempat
kau bz, aku pon bz
susah nak jumpa padahal kau dan aku dok pusing area sama je

drama sangat kan,

harapan sangat, kalaula kau baca blog aku
masalahnya entah kau tahu ke tidak blog ni wujud
dan aku rasa kau tak pernah jejak kaki kot sini

:)

takpela,

aku doa je.
kalau betul ada kesempatan, inshaallah ALLAH permudahkan...
dan semoga ALLAH menjaga persahabatn ini yang aku harap kekal sampai bila-bila

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...