Monday, May 13, 2013

well, err

hai, assalamualaikum :)

peeps,
people :)

how to say this?

takde ape saje nak share berbobelan seketika kadang-kadang di blog terchenta ni kan..

aku menulis di sini sekadar saja-saja meluahkan rasa,
berkongsi pandangan..
meluahkann apa yang aku rasa
menyatakan pendapat

yeah, berkomunikasi dengan anda dan menyampaikan apa yang aku tahu

baik lah.

dan aku juga suka untuk membaca tulisan-tulisan orang lain.

aku kagum dengan mereka.
okay

di sana ada Encik H dan juga Encik A.

yang mana aku sangat gemar membaca tulisan mereka. walaupun mereka takde blog, kadang-kadang hanya melalui fesbuk sahaja. bagi Encik A dia mmg fesbuk sahaja, tapi aku taktau la kot-kot dia ada blog. manakala bagi Encik H pula, dia ada blog but not hak milik persendirian laa.
sekali imbas mmg boleh kenal tulisan dia. hehe.

kenapa aku suka pandangan mereka?
sbb padat dengan fakta.
ayat yang kemas dan sukar dipersoalkan kebenarannya.
suka memetik kata-kata pendeta.
jika ada perbandingan, perbandingan yang sangat mantap.

aku hairan mana mereka cari dan geledah bahan bacaan.
how do they get time to read.
is it online or mmg baca buku?

takpe, someday somehow aku akan cari golek gali mana mereka kumpul ilmu :D
haha

dua-dua berperawatakan yang sangat berbeza.
identiti yang berbeza
ideologi politik yang jauh berbeza
cara mengelar individu dengan cara yang berbeza
tapi masih keduanya kata-kata yang pedas,
cuma bezanya seorang pedas bertapis dan seorang lagi pedas mengeji. keji.



namun,
aku hormat pandangan mereka berdua.

well,

apa yang aku harapkan,

one day nanti aku mampu tandingi pengetahuan dan penulisan mereka

inshaallah :)

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...