Saturday, May 18, 2013

satu kisah

uols assalamualaikum. meh sini aku nak citer

hurmm..keje kan skang ni.. beberapa hari lepas ada la sorang staff baru masuk. part time jugak. gegel.
dari cara dia tu aku expect dia sebaya aku je, i mean tgh blaja ke, lepasan spm ke...
aku buat dekk je la..
lagipun, dia mcam biasa-biasa j
xde la nampak matured keterlaluan..
atau nampak macam org dah dewasa.
keje pon biasa-biasa je.
nampak kalut and taktahu-biasa laa mula-mula keje kan
and even sampai sekarang pon dia masih nampak takut-takut.
heee

hari yang sama,
iaitu hari pertama dia, aku pergi makan sama-sama dengan dia
ade la staff department lain yang tanya, umur berapa
dia kata 23 tahun
i'm like, ouhh. ouchh, lagi tua daripada aku rupanya,
hehe

dan aku dikejutkan hari ni..
bila aku tgh online fesbuk kat tempat keje (nampak tak main-main?? )
pastu ada la satu gambar pasal ibu mengandung and ada sekor kucing dok dengar dekat perut ibu tu.
pastu tau ape dia kata?
"masa orang ngandung tu kucing buat gni jugak, mcm dia tahu2 je

reaksi aku ?


dalam hati je la, takdenya aku buat muka gtu depan dia. haha.
pastu baru aku ingat, dia ni la yang dah kawen..
and sape sangka dia sedang mengandung O.o ?
oh myyy!
aku tanya, sbb perut dia nampak kempis, aku ingta dia dah beranak :p
tanya laa, bila kawen?
dia kata bulan 3 hari tu,
nah,
pastu, dia kata, skang nagdung dua bulan.
haha
bunting pelamin katanya
alhamdulillah rezeki dia.
hehe

tapi siyesly aku tak sangka da dah kawen
ramai jugak yang sangka dia single lagi
pastu kan pastu kan
aku ternampak dia punye henfon,
naik msg :
syg
pastu dia reply,
ye darlim
wah!
mesti hubby dia kan?
hahakkk

:)

hehe. takde pasal dia kena umpat dalam blog aku.
haha
sorry :)

saya doakan rumahtangga awak kekal sampai akhir hayat :)




No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...