Thursday, May 02, 2013

kebetulan

FYI, dunia ni terlalu banyak benda yang berlaku secara kebetulan.

haduiii. adess.

bila dalam satu hari kita rasa gembira pastu post kat fesbuk, i'm hepi todayy yeahh
ke tweet kat twitter hap hap happyday.
update blog tq for making my day ke,
..................
cuba jangan perasan dulu boleh?



excuse me,
aku hepi sbb perkara lain derr.

ponat ehh.

dah bnda aku tggu-tggu byk hari,
punye cari idea berminggu-minggu then it works!
it works!
helo sape tak hepi,
tambah pulak gaji nak masuk

pastu sng2 kau nak perasan aku hepi sbb kau.
paling best lagi rancak kau kacau aku.

aduhai.

mmg seronok hidup aku mcm ni.

okay.
taknak layan dah.
aku dah explain kan hari tu?
taknak paham tu masalah kau, bukan aku.

haha *sarcastic laugh*

daaa~

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...