Monday, May 20, 2013

jadi KAYA

hurmm.. tengok page kasut. tutup. tgk page baju. tutup. tengok page hennpon. tutup.

mesti best kan kalo tgk je beli tengok je beli.

hehe.

jauh noo angan-angan. give me five siket kat pipi kasi sedor.

okay okay.
tak harap banyak pn for the time being.
cuma alangkah bestnya kalo dapat sebijik laptop baru.
kesian kak na pinjam dia punye lama-lama. hehe

best lagi kalo dapat samsung ke sebijik.
pastu dapat beli baju baru
kasut baru.

ehh,
banyak pulak.

*pegang syiling sepuloh sen masuk tabung*

semoga satu hari nanti boleh jadi kaya,
kalau dulu aku yang terima zakat semoga satu hari nanti aku yang bagi zakat

okay cerita pasal kaya
kalau betul-betul kaya
the first thing aku nak buat ialah
hanto umi abah g mekah buat haji,

buat trip umrah ziarah satu femly pon best jugak. HAHA. tapi femly ramai mcm susah siket kan..
so,kita start dgn abah umi dulu lah :D

hmm? owhh.
tak, ni kite citer pasal kaya betul. betul-betul kaya..
sbb kalau dah kerja nanti segala urusan keperluan asas umi abah tu inshaallah boleh di-support
adik-adik dah abah tak payah tanggung-kalau mereka masih belajar la kan
boleh ea abang(mintak izin suami, ehh, :p )

bestnya.
aku selalu angan-angan jadik kaya.
bukan la aku ni miskin sangta sekarang.
tapi, aku tak kaya.
makan pakai cukup tu pon cukup.
kan.

cuma, harap satu hari nanti boleh jadik kaya.
boleh keluar zakat
senang nak tolong orang, adik beradik sedara mara..
tolong sesiapa saja..

:)

ya allah bestnyaaa..
doakan aku jadi kaya dan bersyukur ye :)

aamiinn!

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...