Tuesday, May 21, 2013

aku dan mereka

betul. sekali lagi aku bersetuju jangan menilai seseorang itu berdasarkan luaran dia sahaja
satu lagi perkongsian yang buat aku rasa agak menyesal sekarang.

tapi takpe la. masa dah lepas..
sekarang ni move on. kena bukak mata dah..
cari pengalaman banyak-banyak.

now ikhlaskan hati.
tenangkan diri

aduhai.. susahnya nak buat keputusan..
mcm mana heyyy..



bila difikirkan balik, bia la aku dengan hidup aku
biarkan aku berenang dalam kesusahan ni dulu sekarang
biarkan aku cari penyelesaian kepada semua masalah
buat masa sekarang
biar aku hidup dalam kesempitan dan kesusahan, sekarang
biarkan aku lap air mata aku sendiri sekarang

biar aku kenal erti kehidupan keseluruhannya sekarang
keseluruhan

maksudnya semua
daripada perkara yang kecil ertinya sehinggalah ke sebesar-besar perkara

sehingga suatu hari nannti
bila segala impian aku tercapai
maka tiadalah perasaan jengkel kepada mereka yang tidak berkemampuan
kepada mereka yang susah
agar penuh empati dalam diri..

'ala kulli haal,
aku bersyukur dengan hidup aku setakat ini

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...