Thursday, April 04, 2013

SERBA salah !

hai.hello.
assalamualaikum.
hurmm. lama tak berupdate blog kan.
nak cakap ape.
hmm.
let me think.



hah.
yang mana tgk status aku.
hepi kot habes 2nd last paper.
gap la haa 10 hari, 10 hari yang nak settle semua bagai kerja yang tertangguh ni.
nak back up study subjek last.
hepi2, langkah je kuar pagar uitm dah dgr dah satu bnda yang buat aku risau.
risau.
risau.
rungsing.
tak tahu nak buat ape.
haa sudah!
takpe,
korang tak payah sibuk2 fikir.
biar aku pikir macam mana nak settle masalah aku.
fui.
penat tau
nak cakap apelagi?
post?
banyak sebenarnya.
tapi aku tgh ngantuk.
nanti la hea,
bubye.

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...