Friday, November 02, 2012

pain

yeah, dah dua hari menderita kes ulser yang semakin membesar kat lidah aku ni haa.
sampai sanggup tercongok depan bilik mandi di sebalik mesin basuh sampai kakak aku taknampak aku dok situ, sampai sergah siket dah terkujat.hee. hiburan dalam kesakitan.,  aku duduk sebab nak berdiri tak boleh dah rasa macam lembik semacam lutut, berkumur dengan air garam since  nak letak terus garam macam a bit takut kan.. so, start dgn air garam barulah letak garam.sakit weyy, kalo aku anak tunggal memang lama dah aku nanges. tapi sebab malu dgn siblings so, tahan la sakit sorang-sorang.urgh.sakit gila kott. dah la kat lidah, besar pulak,, dah tu dok bergesel-gesel dgn gigi geraham aku. macam mana nak makan ?? TT.TT
wuwuwuwuwuuuuuu~ sakit i tell you,



tapi..
kesakitan yang aku pendam kt dalam ni lagi menyeksakan sebenarnya.. takkan sembuh walau diletak garam, selagi tiada kata maaf yang diberi. astaghfirullahalazim~

2 comments:

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...