Thursday, November 08, 2012

doa makbul :)

bismillahirrahmanirrahim~
assalamualaikum wbt :)

yeah. result matter :)
alhamdulillah aku bersyukur sangat-sangat.
sem ni mmg aku cakap ko hectic giler !
turun siket, 3.82 kepada 3.68, it doesnt matter.
mmg la terpampang kat dinding bilik aku aim nye 4.0,
tapi, haha.. saje je shoot lebih siket..
next sem cuba lagi..

seriusly aku takut giler nak check result tadi.
serving.nutrition.akaun.nah.3pakej subjek yang mmg boleh membunuh result aku.
yang hakikat kewujudannya gtu.
tak kira lagi dgn masalah dgn subjek CTU and marketing ai tu.
tapi alhamdulillah, serving siap dapat A+, akaun dapat B.nutrition pon A-.
SANGAT BERSYUKURR !
CTU dgn marketing pulak both share the same grade : A :)

senyum sampai telingaa.hehe.

and, yang paling bangga nye dgn tirah. *banyak kali aku mention, sbb aku mmg hepi giler utk dia ! *
tahniah tirah. superb osem!
stret A kot..
haha.. thats my target anyway, hahaa..
tapi u deserve it dear :) :)

katanya kat aku, tahniah, xpadey dgn tiok nih.haha
yeahh, sem ni je aku final dgn airmata, sbb takut sgt.
hee..
adn alhamdulillah..
alhamdulillah..
tu je yang mampu aku cakap :)

tahniah kepada semua :)
luv u all. muah muahh!

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...