Wednesday, October 17, 2012

perfume vs ta*k

assalamualaikum. amboi, kasarnya tajuk.hmm, dah cuba maniskan dgn letak star.
aku taknak hipokrit, orang yang kenal aku tau la, aku ni perangai bukan baik sangat, nak jaga percakapan ke ape, i am who i am. orang sopan dgn aku, so do I and vice versa.

aku paling bengang kalo ada orang perasan nak menegur orang, membawa ke arah kebenaran la konon, tapi masalahnya sibuk nak memfitnah buat cerita pasal orang lain. aduuiii.. mana anda blaja ni? kita, kita tak boleh nak dgr dan tgk sebelah pihak je. tuhan, allah swt bagi kita akal, gunala nak berfikir. thats why i had stated in my status : sebelum kita berebut hak nak bersuara apa kata kita guna dulu hak berfikir dgn akal yang tuhan bagi. ni tak, bila dah terlalu taksub, terus buta tuli. dgr je orang buat cerita, tak siasat akar umbi, teruusss je percaya. percaya sorang takpe lagi, ni mencanang-canang cerita..

hello, anda sedar atau tidak anda sedang menebar fitnah? kalaupun nak mengukuhkan kedudukan sekalipun, tak guna kalo tapak tu dibina atas dasar kerapuhan fitnah. atas dasar dengki iri hati, menghukum membuta tuli.. tu yang aku kata, perfume vs ta*k.. nampak macam wangi je, dok kate ta*k busuk, dah kau yang wangi pun buat jahat, lagi bagus ta*k tu yang tak berselindung diri dia busuk dan terima yang orang tak suka dia walaupun kalau tanpa dia merana kau. cuba kalo tak lepas hajat boleh 2,3 hari, nah ape rasa, tapi kalo tak pakai perfume setahun pon boleh je hidup? so, yg hipokrit tu, insaflah !
sila reflek diri anda,

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...