Monday, December 19, 2011

bulan itu

kalo korang tanya aku, muvi ape yang paling aku suka, siyes aku takleh jawab..
bila korang tanya aku lagu ape yang paling aku suka, pon aku takleh nak jawab, sebab banyak sangat.
bila korang tanya aku feveret food aku, aku jawab, semua pon aku suka, masak pon aku suka.
then,
ape je yang aku ada untuk soalan, ape yang aku suka?
that is, penulis.
kalo korang tanya aku sape penulis yang aku suka,
i'll answer hilal asyraf.
kenapa?
sebab basically, semua cerita2 atau cerpen2 yang dia sentuh sebagai karya, especially when it comes to fren matter, aku taktahu kenapa semua tu mesti rasa sgt dekat dgn kehidupan aku, 
bahkan kadang2 apa yang dilalui itu the exact as mine. 
ha ha.. 
macam tak logik kan,, but thats the truth!
*mungkin satu hari nanti aku akan jadi penulis terkena macam dia kot
*mungkin aku akan dapat husband macam dia kot, ke dia? HAHA

oke dah sesi mengarut. theee.. gotta go for a METIM!.

have a nice day.

*tonite will be my another survival, do pray for me,, amiin2! 

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...