Monday, October 24, 2011

ehem.

huahhh.. ponat kot hari ni.. dah ke keje kat dapur dekat pukul 4 baru habes... kenapa lambat ye hari ni ? hmm.. lepas asar pulak, sesi mengecat rumah. huuu.. habes seluaq aku no~ takkesah la, asalkan puas hati..

actually, saje, berceritaceritu di sini.. lama tak meroyan sini. mm. ah. s'hari dua ni baru aku dapat jawapan. nak tahu pasai apo? aku musykil sebenarnya.. nape aku punye compact powder, dulu awal sem masa aku beli, xde la macam pelik sgt bila aku pakai, i mean, xde la ketara sgt bila aku pap pap kat muka aku neh. tapi, bila masuk tgh sem, rumet aku suka je cakap, wei, ko tgk muka dayah, pakai bedak aku tgk dh macam ape. aku pon heran, nape kontra sgt. haha. aku egtkan, biasa je. sbb muka aku memang, pakai bedak kejap je lekat, pastu dia kembali ke kulit asal. HAHA. dats y aku macam tak kesah la, macam opera ke, ape ke, sebab kejap je. dalam 10-15 mint lepas tu, xde ah. haha..

n aku dapat jawapan, bila aku g melawat naim.. cikgu2 kat naim, ade la sorang dua yang cakap,, bakpo jadi koho gelap nih. HAH. n untuk mendapatkan kepastian, aku tanya la jugak member2 aku neh. memang sah la. patot la compact powder aku macam kontra ng muka aku neh. aduyai. haha. tapi, do i care? xkan la aku nak beli baru, membazir! heh heh.. siyesly takde la terkesan sgt bila muka aku jadik burn siket, tapi a bit hmmm~ la kan. haha.. xde ah.. aku pon tak perasan. nak kate xteruk sgt, nape ramai yang menegur begitu? haha.. pelik la jugak. hmm.. tapi takpe lah.. kite tak kesah. jgn sampai jadik macam negro suda~~ kih6~

pape hal, inni akramakum 'indallahi atqakum =)

hehe..

gotta go~

ma'assalamah!

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...