Wednesday, April 13, 2011

sape nak belanja???? *blink3*

huu~~ hmm.. selalu rasa nak memiliki buku2 yang mampu memberi kesan kpd jiwa. yang boleh menambah ilmu.. yang boleh membantu perkembangan otakku ini.. haha.. and then, td survey la kat website pts.. wow !! menarik2 kot.. huu~ tu baru satu publisher yang aku survey.. rambang mata kot ! hmm~ so,, dalam byk2.. aku senarai pendekan.. n lam senarai pendek tu, ak kontotkan lagi senarainya..

so,, ni la yang masuk lam short list aku.. buku ni menarik amat ! aku egt lagi tyme blaja sejarah f4b *walopon tyme aku tersenguk2 dan diwarnim beberapa kali oleh cg azimah* aku tertarik betol ttg buku ni,, sun tzu,, the art of war ! betapa teringin aku nak baca buku tu.. n masa tu aku pk, msti ssh nak dapat.. ni,, haiya !! boleh je kalo nak order ni.. tapi kan,, buku ni actually lam list AKAN DITERBIKAN.. hujung april ni.. wuuuuu~ haibat2 !! ase nak je beli....



blink3.. buku oh buku, 3324??? hahahaha  *naimians pasti akn paham kod tersebut XD *

n ni satu lagi,, menarik bangetttt !!!!! 


ni sinopsis nya....


 Apakah faktor yang membezakan kecerdasan Albert Einstein, Mike Tyson dan Michael Ballack dengan Adnan Okhtar (Harun Yahya), Dr. Zakir Abdul Karim Naik dan Ahmadinejad?

• Penjelasan lengkap dan terperinci mengenai proses minda manusia bekerja dan bagaimana emosi dan spiritualiti menempatkan diri dalam struktur minda.
• Apakah yang dikatakan mukjizat bahasa Quran dan bagaimana ia berperanan dalam menjelaskan kecerdasan minda manusia?
• Jawapan kepada persoalan mengapa Fikir, Zikir, Ilmu dan Nadzar dikatakan sebagai medan semantik minda manusia.


 errr~ cam haibat gitu bunyinya... huuuU~~~~ nak beli nak beli !!! 

so then,, kn check duet la beb ! oke. sape ada elaun plkn nak belanja aku?? xpe.. bagi adiah buffday awal 4 bulan.. ak xkesah la beb !! blink3.. buleh la.. hahahahaha.. *angan2 je lebih ! * nak try g kenyit mata eh kat staff pts,, ne tau boleh free! lalalalalalalalalalala~ 

oke, kita tgk,, adakah buku tersebut akan jadi milikku??

tungguuuuuuuuUUUUU~~~~~

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...