Tuesday, April 12, 2011

salotape plisss????

aduuuui~~~~
baru jekk aku tampal HATI aku yang hancuss hari tu..
baru je dapat balik selera makan ... baru je nak mulakan hidup baru.. tapi, ada pulak yang pecahkan balik hati aku.. huu~ oke, fine. aku paham. manusia hanya mampu merancang. tuhan yang menentukan. oke. aku takkan lupa phrase tu. fine. so, skang ni??? errr.. adakah ia membawa maksud lagi 5kg berat bdn aku nak turun??? umm.. pk2 balik, oke gak. xpasal2 boleh turun berat badan free2 kan?? xkena g aerobik,, xpyh bli mesin takasima.. xpyh gi gym,, blablabla~~

punye la xcited nak check maktab.. bila dh boleh check ni,, urgh. terputus rasa segala urat saraf aku!! xde dalam list intebiu?? so,, maksudnya, aku tak dapat la ea?? hmm~ oke. fine. terima.
tadi lapar sgt3!!!! tapi, bila tgk mknn,, dh rasa ala2 xlalu gitu. xpe. cuba abaikan. setan je tu,, nak swoh aku membazir makanan.. tapi, bila suap ke dalam mulut,, errrr.. urghh!! tetiba je rasa kenyang.. miracle betolla!!  tahan dayah.. makan cket je.. go3!!!! oke, akhirnya boleh hbiskan bihun sepiring kecik *piring yang org lapik cawan tu, pissss ('.')v *

oke. terima. mood xbaek. jiwa kacau. tolongla~~
 mgkin ada yang lebih baik menati aku.. masih tggu jawapan upu and matrix..  yakin kan?? allah tu maha mendengar. everything happen for a good reasons !
TAK! jgn salah paham.. aku bukan nak mengeluh dalam belog ni.. bukan nak salahkan takdir.. bukan bukan dan bukan.. tapi just nak luahkan.. aku taknak benda ni jadi mendapan kat dalam hati aku.. aku taknak perkara dua tiga tahun lepas berulang lagi.. just wanna share with all of ue ! dalam post ni, aku nak mntak satu je ng korang.. aku nak SALOTAPE.. sbb yang korang bagi hari tu, xkuat la beb ! aku nak yang tahan cket.. takot2 jap g ada benda yang membuatkan HATI aku terhempas buat kesekian kalinya, aku dah ready dgn pelekat hati yang tahan. xde la hancur lebur.. korang pon tahu kan?? hati aku ni dah mmg pernah hancur,, so, kalo terhempas siket je pon, sng sgt nak retak dan pecah.. TAK2.. jgn risau.. aku tak pape.. dh biasa.. just nak mntak salotape yg kuat cket je.. dan mntak pandangan korang, part mane yg kena letak salotape byk cket,, in case kalo jatuh jap g,, xde la mudah sgt nak retak and pecah.. tolong aku ye !

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...